wtorek, 14 kwietnia 2015

New energetic music and.. one year anniversary!!

Dokładnie dziś (13 kwietnia) mija rok odkąd zaczęłam prowadzić mój portal muzyczny !
Pomysł na założenie bloga zrodził się z potrzeby zgromadzenia w jednym , łatwo dostępnym miejscu wszystkich utworów muzycznych oraz obrazów , które stanowią dla mnie inspiracje ! 
Początkowo zbierałam moje ulubione piosenki czy soundtracki filmowe wzbogacone o galerię zdjęć  , natomiast później z biegiem czasu , gdy zaczęłam odkrywać w czeuściach Internetu coraz to nowsze i ciekawsze kawałki tworzyłam nowe playlisty , które ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zaczęły wzbudzać zainteresowanie moich czytelników i słuchaczy !! 
Ogromną radość sprawiło mi to , że pozytywnie reagujecie na publikowane przeze mnie posty !! 
Chciałabym bardzo podziękować wszystkim odwiedzającym - głównie ze Stanów Zjednoczonych i z Polski ale także z Francji , Niemiec , Wielkiej Brytanii oraz wielu wielu innych Krajów !!
(np. Maroko, Tajwan, Indie , Arabia Saudyjska, Hongkong , Egipt, Malezja , Albania , Republika Południowej Afryki , Zjednoczone Emiraty Arabskie , Izrael , Korea Południowa, Kazachstan. Wietnam i inne- nie spodziewałam , że blog wzbudzi zainteresowanie w tak wielu odległych mi miejscach)
Bardzo dziękuję !!
Jest mi bardzo miło , że podzielacie mój styl muzyczny !!
Dzisiejsza Playlista składa się z kilku utworów R&B będących dużą dawką pozytywnej energii na wiosnę !! Nie ukrywam , ze ten gatunek muzyczny jest bliski mojemu sercu :)
Mam nadzieję, że ta playlista przypadnie Wam do gustu !

ENG :

Today 13th of April there's exactly a year when I started to lead my music portal!
The idea to set up a blog was born out of the need to gather in one easily accessible place all music and images that are a inspiration to me!
Initially, I collected my favorite songs and film soundtracks enriched with a photo gallery, and then, over time, I started to explore the Internet and more interesting pieces I created a new playlist, which to my great surprise, began to attract the interest of my readers and listeners !!
Gave me great joy that react positively on published my posts !!
I would like to thank all the visitors - mainly from the United States and Polish but also from France, Germany, the UK and many many other Member !!
(eg. Morocco, Taiwan, India, Saudi Arabia, Hong Kong, Egypt, Malaysia, Albania, South Africa, United Arab Emirates, Israel, South Korea, Kazakhstan. Vietnam and the Other does not expect that the blog arouse interest in so many distant  locations)
I am very pleased that you share my style of music !!
Today's playlist consists of several R & B songs that are a large dose of positive energy in the spring !! I must admit that this genre is close to my heart :)
I hope You enjoy !

M.♥

1 komentarz:

  1. szczere Gratulacje Marto :) Domyslam sie rowniez ze rok minal bardzo szybko. Zycze Ci w takim razie jeszcze wiecej czytelnikow i sluchaczy :)

    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci