sobota, 18 kwietnia 2015

Three songs of the week !!

Witam !! :)
Od dziś co tydzień będę publikować 3 najciekawsze utwory tygodnia , które wpadły mi w ucho.
Mam nadzieję , że te krótkie playlisty urozmaicą Was czas pomiędzy poszczególnymi postami publikowanymi nieregularnie!!
Dzisiejszy zbiór składa się z utworów "Say My Name" Odeszy , "Technicolour Beat " Oh Wonder i świetnego remiksu "Ohio" Damien'a Jurado (Filous Remix).

ENG: 

Hello !! :)
From now on every week I will publish the most interesting catchy songs of the week
I hope that these short playlist diversify you time between posts published irregularly !!
Today's collection consists of the track "Say My Name" Odeszy, "Technicolour Beat" Oh Wonder and a great remix of "Ohio" Damien Jurado (Filous Remix).

M.♥


2 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysl :D ja jako swoja ulubiona piosenke tygodnia zalicze Natalie Nykiel - Bądz Duzy :D zakochalam sie w tej piosence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zakochałam się w Bądź Duży!
      Technicolour Beat jest świetne, uwielbiam tą piosenkę od pierwszego usłyszenia. ;)

      Usuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci