wtorek, 31 marca 2015

Xxanaxx

Klaudię Szafrańską po raz pierwszy usłyszałam w programie X-Factor 3 lata temu. Już wtedy zakochałam się w jej niesamowitym łagodnym , subtelnym głosie !
Wykonała wówczas cover utworu "Animal" Miike Snow (wersja Sky Ferreira)
Jurorzy niestety nie docenili jej talentu i odrzucili dalsze uczestnictwo dziewczyny w programie argumentując , że każdą piosenkę zaśpiewa tak samo .. no ale cóż w takim programie zwyciężyć może tylko osoba , która może wykonać każdy utwór ,a więc świetnie odnajduje się w klimacie muzyki popularnej.. talenty nietypowe i unikatowe są odrzucane , ponieważ nie dotarłyby do większej rzeszy fanów...
Przykre ale niestety tak to wygląda...
Dziś niewiele osób interesuje się muzyką mało popularną , a tak na prawdę wśród takich wykonawców ukryte są prawdziwe talenty..
Po odrzuceniu mojej faworytki z programu pozostawało mi jedynie odsłuchiwać po kilkanaście razy coverów wykonywanych przez nią jakie znalazłam w sieci .Musiałam czekać ,aż pojawi się ich więcej .. lub czego zupełnie się nie spodziewałam (a co sprawiło mi ogromną radość! ) założy swój własny zespół !!
Tak ! Xxanaxx jest duetem ,w skład którego wchodzi właśnie Klaudia oraz Michał Wasilewski. Tworzą oni muzykę w klimacie elektronicznym , której tematem przewodnim jest hipnotyzujący i delikatny głos młodej wokalistki !
Pierwszy singiel "Dissapear" ukazał się w 2012 roku . Rok później zespół wydał pierwszy mini album "Xxanaxx Ep" wydany przez wytwórnię "U Know My Records".
Uważam , że Xxanaxx jest zjawiskiem godnym uwagi każdego słuchacza oryginalnej muzyki
i niewątpiliwe zasługuje na pochwałę ze względu na swoją odmienność na polskim rynku muzycznym.
Tydzień temu (24 marca) premierę miał nowy klip zespołu zatytuowany "Garden".
Klimatyczne nagranie muzyczne i nastrojowe wideo inspirowane według mnie twórczością Lany del Rey skradło moje serce! :)

P.s Mało popularną i świetną muzykę znajdziecie na portalu
http://chillsoundsgoodmusic.blogspot.com/ , pełnym inspirujących i wpadającyh w ucho nowości !
Zapraszam również do mojej nowej zakładki PLAYLISTY
http://beautyishiddeneverywhere.blogspot.com/p/music-playlist.html



ENG: 

The first time I heard Claudia Szafrańska in the program X-Factor 3 years ago. Even then fell in love with her incredible soft, subtle voice!
Then performed a cover of the song "Animal" Miike Snow (version Sky Ferreira)
Unfortunately the judges didn't appreciated her talent and refused further participation of girls in the program, arguing that every song to sing in the same way .. no but what such a scheme can overcome the only person who can make any song, and so great finds himself in a climate of popular music. . unusual and unique talents are rejected because they would reach more fans everywhere ...
Sad but unfortunately it looks that way ...
Today, few people interested in music a little popular, as well as to the truth of these performers are true hidden talents ..
Following the rejection of my favorites in the program remained only listen to me a dozen times cover songs performed by it that I found on the web .I Had to wait until see them more .. or totally did not expect (and what made me great joy) will establish his own band !!
Yes! Xxanaxx is a duo consisting of just Claudia and Michael Wasilewski. They form in the atmosphere of electronic music, which theme is mesmerizing voice and gentle young singer!
The first single, "dissapear" was released in 2012. A year later, the band released their first mini album "Xxanaxx Ep" released by the label "U Know My Records".
I think that Xxanaxx is a phenomenon worthy of attention of every listener original music
and undoubtedly deserves praise because of their differences on the Polish music market.
A week ago (March 24) premiered a new band clip entitled "Garden".
Climatic and atmospheric musical recording video works inspired (I think) by Lana del Rey had beem stolen my heart :)

Ps.A Few popular and great music songs can be found on the portal
http://chillsoundsgoodmusic.blogspot.com/, full of inspiring and ear catching news!
I also invite you to my new bookmark PLAYLIST

M. ♥












1 komentarz:

  1. ohh nawet nie wiedziałam, że Kaludia ma jakis zespół! jest to dla mnie wspaniała informacja! Też uważam, że Klaudia niesprawidliwie pożegnała się z X factora, ponieważ lubiłam ją od samego początku. Ona jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci