poniedziałek, 10 listopada 2014

Positive boost of energy for autumn weakness!

Cześć !!
Dzisiaj garść pozytywnych utworów , by rozchmurzyć troszkę smutną jesień ,
optymistycznie nastawić się do życia i nasycić dobrą energią.
Utwory w większości znane ale znalazłam też takie , których pewnie nie słyszeliście.
Nowością dziś jest Dan Rodriguez , natomiast moim numerem jeden jest Seasons Love- Shiny Ton Guns i Solange -Losing You , które zawsze skutecznie potrafią poprawić mi nastrój.

Hi !!
Today, a handful of good songs to cheer up a little bit sad autumn,
optimistically set for life and saturate good energy.
The songs for the most famous but I found also those which probably never heard of.
The novelty today is Dan Rodriguez, but my number one is Love- Seasons Shiny Ton Guns and Solange -Losing You, which is always an effective way to improve my mood.

M. ♥

4 komentarze:

  1. Świetny post ;) Napełniłaś mnie pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, taki miałam zamiar :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Best Day of My Life, to mega pozytywny kawałek.
    Down by River, Bonfire Heart znam i lubię.
    Brother, Just One Day nie znałam wcześniej, ale wpadły mi w ucho, więc na pewno znajdą się na mojej playliście. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że udało mi się zarazić Cię pozytywną energią przez ten post !! o to własnie mi chodziło! :) Pozdrawiam !

      Usuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci