poniedziałek, 10 listopada 2014

`Fall is a gift. Fall is the way to change...

Każdy z nas pewnie nie raz doświadczył w życiu przykrych sytuacji, załamał się i utracił energię do działania i życia. Jednak jestem głęboko przekonana o tym , że w życiu nic nie dzieje się bez przyczyny, a wszystko co nas spotyka ma jakiś znaczący wpływ na nasze życie. Nie mam na myśli niewiadomego fatum , które jednoznacznie określa nasz los, wręcz przeciwnie uważam , ze jesteśmy w stanie samodzielnie panować nad własnym życiem ale to wymaga już umiejętności perfekcyjnego panowania nad własnym umysłem i kontrolowania myśli.. Niemniej jednak warto się czasem zatrzymać, zauważyć czy coś z zewnątrz nie daje nam znaku, może on być ukryty w słowach piosenki , może być cytatem z ksiażki, słowami osoby stojącej obok nas.. Czasem znaki ukryte są też w filmach...
Ja dziś oglądając film "Eat , Pray, Love" odkryłam jeden z nich, ukryty w tych słowach :
"Upadek jest darem. Upadem jest drogą do zmiany".
Myślę, że to prawda. Czasami musimy upaść , nawet jeżeli ten upadek jest dla nas bardzo bolesny stanowi bodziec do zmiany, Składnia nas żebyśmy wstali i wykonali kolejny krok, nie poddawali się i stawili czoło kolejnym życiowym wyzwaniom. Być może zmiany , które nas czekają okażą się dla nas błogosławieństwem. Zatem nigdy nie należy się poddawać, otworzyć oczy na świat i ujrzeć jak wiele on nam oferuje.
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi filozoficznymi wywodami .

Zostawiam Was z rozmyśleniami i dobrą muzyką.

Each of us probably experienced more than once in life unpleasant situation broke down and lost the energy to work and life. However, I am deeply convinced that nothing in life happens for a reason, and everything that we experience has a significant impact on our lives. I do not mean the unknown fate, which clearly defines our fate, on the contrary, I believe that we are in a position to control their own lives but it takes skill has perfect control over his own mind, and mind control .. Nevertheless, it is worth the time to stop, notice or something from the outside does not give us a sign, it can be hidden in the words of the song, it may be a quote from books, the words of a person standing next to us .. Sometimes there are hidden characters in the movies ...
I was watching watching the movie "Eat, Pray, Love," I discovered one of them, hidden in these words:
"Fall is a gift. I fall is the way to change".
I think that's true. Sometimes we fail, even if the fall is very painful for us an incentive to change, syntax us we got up and performed the next step, do not give up and confront the challenges of the next life. Perhaps the changes that await us prove to be a blessing to us. Therefore, you should never give up, open your eyes to the world and see how much it has to offer.
I hope that those of you not bored philosophical deductions.
I leave you with thoughts and good music.



M.♥

2 komentarze:

  1. Z twoich słów można wywnioskować, że też przez coś takiego przeszłaś. Ja też miałam w ostatnim czasie ciężki okres, jednak wiem, że naprawdę nic nie dzieje się bez przyczyny. Dało mi to dużo do zrozumienia. Muzyka bardzo mi wtedy pomogła.
    W tej tematyce mogę ci polecić Skyscraper - Demi Lovato, Try - Colbie Caillat, I was here - Beyonce, Fix You - Coldplay, High Hopes - Kodaline. Dużo kawałków z twojej playlisty mi się spodobało. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przeszłam i to nie raz... Po mimo że nie było to miłe mogę powiedzieć, że miało pozytywny wpływ na moje życie bo ukształtowało moją osobowość i dużo się nauczyłam.. W tym czasie muzyka towarzyszyła mi cały czas ... potrafiła rozweselić nawet najsmutniejszy dzień! Skyscraper nie znałam .. natomiast Beyonce jest jedną z moich ulubionych artystek. Jest bardzo prawdziwa i życiowa, nie udaje - co też doskonale słychac w jej muzyce. Oprócz "I Was here" uwielbiam też "Still in love " i "Heaven" . :)

      Usuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci