niedziela, 13 marca 2016

Three songs of the week !!!

Hello !

Dzisiejszą mini playlistę rozpoczyna utwór Jarryda James'a - "Do you remember" Jedna z lepszych piosenek jakie ostatnio usłyszałam. Na drugim miejscu kawałek "odkryty" dzięki radiu , które nigdy mnie muzycznie nie zawodzi - oczywiście- "ChiliZet" ! :) 
Ostatnia piosenka porusza mnie do łez za każdym razem, kiedy jej słucham - przepiękne wykonanie utworu "wracam do domu" Justyny Steczkowskiej.

ENG: 

Today's mini playlist starts with song of Jarryd James - "Do you remember" one of the best songs I have heard last time. On second place there's song which i found in Radio ChiliZet - cave full of good music !
The last song make me cry every time I listen to it - stunning performance of the song "I'm going home," by polish singer Justyna Steczkowska.

M.♥


Jarryd James -"Do you remember"



Billie Eilish - "Ocean eyes"



Justyna Steczkowska -"Wracam do domu"

1 komentarz:

  1. James zdecydowanie wygrywa. Choć Steczkowska śwpiewając dla Kasi zrobiła na mnie mega wrażenie i się wzruszyłam.

    OdpowiedzUsuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci