piątek, 26 grudnia 2014

Mixy

Cześć !!
Witam Wszystkich !! 
Dziś proponuję kilka fajnych remixów , które skompletowałam już jakiś czas temu .. ale udostępniam je dopiero teraz i mam nadzieję, że ich energiczne brzmienie wyrwie Was troszkę ze świątecznego letargu ...Nie przejmujcie się , mnie też to nie ominęło ! 
Ale któż z nas nie lubi czasami oddać się totalnemu lenistwu ???
Szczególnie teraz, gdy poza odpoczywaniem , ciągłym jedzeniem i oglądaniem telewizji nic innego nie jest w stanie nas zainteresować... 
Świetne utwory "Elli" zespołu Eastside ,"Salt" Thomstona , "Jaigantic" Tora  i "Leave" EFIX & GTN IX zaczerpnęłam z bloga
Jego Autorka niewątpliwie ma dobry gust muzyczny więc bez wahania mogę Was tam zaprosić. !!
Zostawiam Was z dobrą muzyką , a ja wracam do ...
Jedzenia ...
M. 


Hi !!
Hi All !!
Today I suggest some cool remixes, who completed some time ago .. but i didn't publish it , and I hope that their energetic sound a little pluck you from the Christmas lethargy ... Do not worry, I did not miss it too!
But who doesn't give up in total laziness  ???
Especially now, when outside resting, continuous food and watching TV nothing else is able to interest us ... I do not even bother eating 3 times a day the same fish ...
So .. Carp with vegetable salad for breakfast, lunch and dinner, a snack cake .. the end ... well, because this is not a culinary blog ...: D (how you can not thinking about the food ?)
Great songs like "Ella" by Eastside, "Salt" Thomstona, "Jaigantic" Torah and "Leave" Efix & GTN IX I took from the blog
http://muzoland.blog.pl/
Blogs Author has clearly a good taste .. so I'm leaving you with a good music. 
 and I'm going back to ...
Eat ...


2 komentarze:

  1. ahhhhh jak ja tesknie za salatka:D musze w koncu sie zmobilizowac i ja zrobic :D ahh mieszkanie daleko poza zasiegiem mamy jest czasami meczace i malo urozmaicone kulinarnie :D

    Dziekuje slicznie za mila reklame bloga:D Naprawde sie ciesze ze muzyka ktora zamieszczam u siebie na blogu wpadla Ci w ucho:D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnego muzycznie rozwiniętego Nowego Roku :D
    -D.

    http://themusicwonderland.blogspot.com

    http://muzoland.blog.pl/

    http://krtek-on-vacation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzenie jest nierozłącznym elementem mojego życia :D
      Także czasami może się pojawić tu jakiś kulinarny wątek :P
      Nie mogłabym nie zareklamować Twojego bloga jak taaaak bardzo zachwyciły mnie Twoje piosenki !! :)
      Również Życzę Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !! :)
      Pozdrawiam i lecę Cię odwiedzić :)

      Usuń

MiniBoom - Animacje dla dzieci