piątek, 28 listopada 2014

Jazz is always a good idea! :)

Do stworzenia dzisiejszej Jazzowej playlisty zainspirował mnie utwór pierwszy... 
Nigdy nie byłam fanką Lady Gagi.. Odrzucał mnie jej kuriozalny sceniczny wizerunek , a krzykliwa wymyślna muzyka , choć tak popularna w wielu rozgłośniach radiowych  , nigdy nie przypadła mi do gustu..
Wiedziałam jednak , ze w przeciwieństwie do większości sławnych wokalistów muzyki pop Gaga ma mocny i niesamowity głos..
Usłyszałam kiedyś , że gwiazdy takie jak ta poniekąd wbrew swojej woli tworzą takie banalne utwory- przeboje w celu zdobycia sławy i odniesienia sukcesu komercjalnego... Większość słuchaczy (być może tych mniej wrażliwych na piękno muzyki!) akceptowała ten rodzaj rzeczy nie zwracając uwagi na mało ciekawą formę tej twórczości..
Wczoraj (w zasadzie przez przypadek!) znalazłam w Internecie kilkanaście utworów
muzyki jazzowej w wykonaniu wspaniałego Tony Bennetta i ... właśnie Lady Gagi !!
Jakież było moje zdziwienie kiedy włączyłam pierwsze lepsze wykonanie! ( "It don't mean a thing" ) Usłyszałam niesamowity , czarujący i niezwykle silny głos tej kobiety , który w połączeniu z oryginalnym głosem Tony Bennetta, znanego amerykańskiego wokalisty jazzowego, stworzył idelaną kompozycję jakiej bardzo przyjemnie się słucha! Miód dla uszu każdego słuchacza Jazzu!
Gestykulacja i ekscytacja Lady Gagi jaką można zauważyć podczas wykonywania przez nią tej piosenki świadczą o tym , ze czuje się ona świetnie w tego rodzaju muzyce.. Szkoda tylko , ze tak późno się tym zajęła.. Myślę, ze większość ludzi po prostu nie " kupiłaby " tego rodzaju niezwykłej sztuki muzycznej..
Poniekąd cierpią na tym tylko tacy słuchacze jak ja - wielbiciele Jazzu , poszukiwacze nowych wrażeń instrumentalno-wokalnych w wersji Jazzowej.. Na pocieszenie mogę dodać , że w Internecie jest bardzo dużo utworów w wykonaniu tej niesamowitej dwójki !! Poniżej zamieściłam najciekawsze z nich , przeplatane z kompozycjami Tony'ego śpiewającego również z innymi artystami ( szczególnie polecam posłuchać tego z Amy Winehouse! ) , a także kilka nowych jazzowych kompozycji które ostatnio wpadły mi w ucho..

I get confused to create today's play-list and I would like to tell you why?
First of all I have to admit that I never been a fan of lady Gaga... .. She rejected me her curious stage image,besides so popular in so many broadcasts,never appealed me thou.
I knew, however, that unlike most famous pop singers Gaga has a strong and amazing voice ..
I heard once that a star like this somewhat against his will create such a trivial utwory- hits in order to gain fame and the commercial success ... Most of the audience (perhaps those less sensitive to the beauty of music!) Accept this sort of thing is not paying attention to the little interesting form of this art ..
Yesterday (basically by accident!), I found a number of songs on the Internet
jazz music performed by Tony Bennett and wonderful ... just Lady Gaga !!
There was little my surprise when I first turned it on better performance! ("It do not mean a thing") I heard an amazing, charming and incredibly strong voice of the woman who, in conjunction with the original voice of Tony Bennett, the famous American jazz singer, created specially suitable composition which is very pleasant to hear! Honey for the ears of every listener Jazz!
Gestures and excitement that Lady Gaga can be seen in the performance of this song it testify to the fact that it feels great in this kind of music .. It is a pity that so late this took .. I think that most people just do not "have bought "this kind of extraordinary art of music ..
Suffer from a sense that only those listeners like me - Jazz listeners, seekers of new sensations instrumental and vocal version of Jazz .. As a consolation, I might add, that the Internet has a lot of songs performed by this incredible two !! Below I posted the most interesting of them, interspersed with compositions by Tony singing with other artists (especially recommend listen to Amy Winehouse!), As well as some new jazz compositions which recently fell into my ear ..

M. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MiniBoom - Animacje dla dzieci